Datakunskap

Sitter i skolan nu och har datakunskap. Jag har jobbat med uppgiften i Natur och Friluftsliv, jag är typ klar med den nu så jag slipper skriva hemma, det är skönt. Vi jobbar med fysisk aktivitet på recept så jag har planerat en heldag med aktiviteter för personer som lider av depression.

Sen har vi matte och engelska och vid tre har vi provet i mental träning. Jag måste också ringa jobbet och kolla om jag ska jobba ikväll, jag kom inte ihåg om jag skrev upp mig på idag eller inte - jag tror inte det men jag vill inte riskera att missa någon jobbtid, det är ju pinsamt.

Igår kväll så mådde jag mycket bättre, tur att jag inte blev sjuk, jag har inte tid med det. Jag kollade på USA:s smartaste modell, jag tycker det är jätteroligt.

Nu slutar snart lektionen. Jag skriver mer ikväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0