Datakunskap

Sitter i skolan och har datakunskap men eftersom jag typ är klar med alla uppgifter så har jag inget att göra. Vi håller på med det sista på vår idrottsuppgift men annars så har vi ingenting att göra. Men såklart får vi inte vara lediga på data-lektionerna för rektorn.

Klockan nio hade vi nationella i matte A. Det gick väl ganska bra. Jag vet att jag hade något fel men det spelar ingen roll. Jag hoppas jag lyckades lösa den svårare uppgiften hyffsat i alla fall. Men läraren sa att man inte kan sänka sig, bara höja sig på nationella prov så då är väl mitt MVG säkert.

Ha det bra!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0