Det går inte så bra för Sverige

Hur kommer det sig att vi alltid överskattar vårt eget bidrag? Sverige var ju en favorit och ändå har vi typ 21 poäng, den som leder nu ligger liksom på 196p - det bevisar alltså att vi inte är så bra som vi tror. Det var kul att hon gick till final men jag tror jag vet vad det beror på att vi inte får poäng: 1. Alla småländer i öst röstar på varandra, 2. Vi har ett jättetråkigt scenframträdande, det händer liksom inget.

Nu sitter jag och lyssnar på Dolly Parton och kikar runt på lite olika bloggar. Ska väl snart sätta mig vid TV:n igen men det är ju 43 länder som ska rösta!!! så segt!

God natt! Jag skriver imorgon innan jag åker om jag hinner.
Sov gott!<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0