Det går segt

Dagen har varit bra. Först hade vi samhällskunskap, vi fick jobba med våra uppsatser men eftersom jag inte hade någon dator så gick det rätt segt. Sen hade vi matte - vi fick reda på vad vi fick på matte nationella och i slutbetyg. Det gick mycket bättre än vad jag hade trott. Jag var 1 poäng från MVG men jag får MVG i slutbetyg så det spelar ingen roll:)

Sista lektionen var Natur och Friluftsliv - det är verkligen världens tråkigaste kurs! So boring!!! Jag trodde den skulle vara rolig, det lät som om vi skulle sporta jättemycket innan den började men nu gör vi typ ingenting. Men den slutar om någon vecka så jag överlever.

Jag har försökt skriva lite på uppsatsen i samhällskunskap men det går riktigt segt, det är en mycket större uppgift än vad jag hade trott. Jag försökte även kolla på Eurovision Song Contest men alla låtar suger så det är ingen idé, jag fick se Charlotte i alla fall, jag vet faktikst inte vad jag ska tycka om henne...
Nu ska jag försöka skriva lite till på samhällskunskapen, eller rättare sagt: jag måste för jag har hela helgen planerad.
Puss på er om jag inte hinner skriva mer ikväll<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0