En glad överraskning

Ursäkta mitt lilla utbrott i förra inägget, men allt kändes bara skit. Det blev inte direkt bättre när vi hade engelska nationella, muntliga delen, det gick verkligen inte bra! Jag fick inte fram ett vettigt ord. Men jag har visat MVG-kvalitéer flera gånger förut i både muntligt och skriftligt så jag tror inte mitt MVG är i riskzonen.

Vi blev klara lite tidigare med engelskan så jag kom inte försent till jobbet som jag trodde jag skulle göra, jag började klockan fem. Det var sjukt mycket folk hela tiden, så mycket folk så jag var tvungen att jobba över - men det spelade ingen roll, när man ändå är där kunde jag ju jobba 45 min extra.

Jag fick även lönen idag. Jag var lite rädd att kolla vad jag fått eftersom jag inte jobbat så mycket i april men jag fick en glad överraskning när jag såg att lite mer än 2000 hade kommit in på kontot:) inte hel fel. Jag får ju dessutom studiebidrag så det blir ca 3000 kronor den här månaden, inte illa för att vara 16 år.

Vädret har varit ljuvligt idag - hoppas det håller i sig så vi¨får fint väder tisdag-onsdag när vi ska vandra och övernatta i en stuga med klassen.
Nu är jag sjukt trött efter att ha jobbat så nu ska jag sova - på den 10 cm för korta soffan eftersom vi har släkt på besök som övertagit mitt rum.
God natt! Sov gott!<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0