En sak klar

Nu har jag kommit hem. Det var så skönt att sluta två timmar tidigare. Jag har precis sammanställt vårt grupparbete som vi redovisade idag, Therese ville ha det skrifligt exemplar också, och jag har även skickat in det. Det gick fort att skriva så det var inga problem.

På samhällskunskapen hade Maria enligt schemat bokat datasalen så vi kunde skriva. Men det hade hon tydligen inte(missförstånd som vanligt)  så det var inte många som fick datorer. Som tur var lyckades jag få datorn i klassrummet så jag kom ganska långt i mitt skrivande på uppsatsen.

Jag kom att tänka på en grej. På söndag har ska jag och Smilla på utställning igen. Förrut såg jag fram emot det men jag har helt tappat glädjen för det. Jag åker väl dit med henne i alla fall, det är inte långt hemifrån som tur är. Jag är nöjd bara hon är lugn - för jag vet att hon är fin:)

Min sötnos

Nu ska jag skriva psykologi och äta lite.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0