Eurovision Song Contest

Efter en lång dag är jag äntligen hemma. Psykologin är nu inskickad och det känns bra, jag hoppas att den är tillräckligt bra men det tror jag nog. Jag har även skrivit på min uppsats, nu känns det faktiskt som om jag kommit en bra bit, vilket är skönt.

Kvällen ska spenderas framför TV:n och Eurovision Song Contest med pizza och ett (eller flera) glas cola. Det blir nog en nice kväll. Jag hoppas vi inte kommer typ sist i år som vi gjort tidigare år men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så där jättemycket. Om man inte vinner så spelar det ju ingen roll var man kommer eftersom alla ändå måste kvala in nu (förutom typ fem länder). Dessutom är det så dåliga och konstiga låtar nuförtiden så jag får se om det är värt att kolla på alla - men det känns nästan som ett måste.

Imorgon är det utställning i alla fall. Jag kommer skriva ut min uppsats så jag kan skriva på den när jag får tråkigt - den måste bli klar nu, men jag har väl inte så mycket mer att skriva så....

Ha en bra kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

vilka släktingar e hos er?:) puss, Ha en trevlig kväll!!

2008-05-24 @ 20:34:28
Postat av: Hanna

Peter och Sandra men de åker imorgon

2008-05-25 @ 00:00:58
URL: http://chispas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0