Fantasin flödar....

...eller kanske inte riktigt så överdrivet men det har gått rätt bra att skriva på psykologin. Jag har skrivit ca 2 1/2 sida och eftersom man max får skriva 3 så kan jag inte skriva så mycket mer, jag måste ju avsluta på något snyggt sätt också. Jag hoppas jag har fått med lite resonemang som har MVG-kvalitéer.

Jag har hunnit dammsuga lite också. Imorgon kommer min farbror och hans fru på besök, de ska sova hos oss, så då måste det vara fint och de ska sova i mitt rum så jag får sova på soffan. Den är skön men en aning för kort, men jag är ju kortast i familjen så det är såklart jag som kommer sova där. Men vad gör man inte för sin kära släkt?

Jag ska skriva lite till sen har jag ju imorgon på mig också, vi börjar inte förrän halv ett. I värsta fall får jag sitta i helgen men jag hoppas jag åtminstone är klar med psykologin innan helgen för jag har hela helgen planerad så jag kommer inte ha tid att skriva så mycket.
Fredag: Skola + jobb till kvart över nio
Lördag: Strängnäs
Söndag: Kattutställning + skicka in psykologin
Måndag: Skicka in samhällskunskapen

Nu ska jag göra en sista ansträning att skriva lite, sen ska jag kolla på TV.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0