För lite folk

Var är alla människor!? Fick ett samtal från chefen idag: "Hanna, jag vill inte vara krånglig eller så men jag tror inte du behöver komma in idag (jag skulle jobbat på Taco Bar för första gången 18:00-20:00), det är så lite folk i gallerian idag så vi har till och med fått skicka hem folk. Men jag sätter upp dig på en ny tid på Taco Bar." Det gjorde väl inte så mycket för mig, jag skulle ju ändå bara jobba två timmar men jag undrar var alla är, här regnar det ju. Visst om det var sol och 20 grader varmt men det regnar, då ska man gå i kista galleria. Men det är skönt med en hemmakväll ibland.

Jag har precis ätit: Sparrissoppa med fajitas, det var rikigt gott, speciellt med tanke på att jag aldrig gillat sparris så mycket förrut men det här var gott. Jag ska väl ta en titt på mentala träningen också. Jag tänkte ta en cykletur men eftersom det regnar får vi se hur det blir med den saken. Jag ska väl bara slappa annars, men jag vill komma ut på en cykeltur . Sen APU:n så har jag känt ett behov av att få röra på mig (och tro mig: det har inte hänt många gånger tidigare så man måste ju ta tillvara på tillfällena).

Skriver mer senare!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0