FÖRLÅT!

Det här inlägget är tillägnat Ewa, Mikkan och Linda!

Kvällen var planerad. Jag och Linda var bjudna av Mikkan och Ewa till Ewa's place för att ha lite trevligt med deras kompisar. Som alla vet vid det här laget eftersom jag nämt det i varenda inlägg de senaste dagarna så har jag inte mått bra. Detsamma gäller idag. Jag mår verkligen inte bra - jag har ont i huvudet och illamåendet är värre än tidigare i veckan. Därför har jag bestämt att jag inte borde åka iväg ikväll - jag mår verkligen inte bra! Jag förstår mycket väl att ni inte blir glada och jag vet att inlägg på min blogg inte kan rätta till det men jag tycker om er och jag vill verkligen vara er kompis och jag vill verkligen komma ikväll men just nu känns det som om jag ska spy.

Så det jag vill säga är: FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT! Jag hoppas ni kan förlåta mig. Jag känner mig väldigt elak just nu eftersom jag inte vill göra exakt likadant som andra i klassen gjort tidigare och det var inte heller sjysst gjort.
pusspuss<3<3
Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0