Fy vad hemskt

Denna kväll har jag skrivit lite på psykologin, och kollat på TV: "Det var en gång" och "CSI". Nu ska jag snart gå och lägga mig, vi börjar halv nio imorgon istället för halv ett bara för att vi ska ha en redovisning i Natur och Friluftsliv. Det suger att behöva börjar så mycket tidigare. Vi kommer säkert bli klara jättetidigt och då har man typ två timmar att fördriva innan riktiga skoldagen börjar. Men nu ska jag inte klaga mer, det hjälper mig nämligen inte ett dugg.

Nu ska jag berätta vad som ligger bakom rubriken till detta inlägg. Det kliade lite under armen för en stund sen så jag skulle klia mig, då upptäckte jag att det var lite hårt och utbuktat - jag har fått en jätteläskig böld!!!! Mamma trodde att det hade blivit inflamerat under nåt hårstrå eller nåt. Den syns inte så väl men den känns jätteläskig och det gör lite ont. Det värsta är att den inte går att klämma, jag måste stå ut med den tills den försvinner. Ush vad äckligt säger jag. Jag vill inte ha den där!

Nu ska jag i alla fall sova. Jag hoppas den försvinner snabbt eller i alla fall att den går att klämma imorgon.
God natt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0