Gårdagen

Gårdagen var skitmysig rent ut sagt. DAgen började med engelska. Linda och jag redovisade vårt lilla projektarbete om grammatik och så hade vi betygsnack: Jag får MVG! Sen hade vi matte. Det var två stycken som skulle ha prov så vi andra gick ut i solen och solade, det var så mysigt - jag älskar vår klass! Sen var det samällskunskap. På den gick vi ut i solen, fikade och hade betygsamtal: Jag får MVG! Hon sa att jag slår hennes sam-elever med hästlängder:) Sen var det en timme innan idrotten började och då satt vi också och solade. På idrotten var vi också utomhus så jag fick jättemycket färg igår.
På idrotten spelade vi brännboll och så hade vi betygsamtal, vi fick reda på betyget i näringslära: Jag får MVG! Sen hände en rolig sak på idrotten. De hade svensexa bredvid oss. När Linda har betygsamtal så kommer en man, som ska gifta sig, som är helt klädd i rosa, fram till henne och ger henne en ros. Han sa att hon var den sötaste och därför skulle hon ha den där rosen, gulligt va? Sen kommer han tillbaka senare och säger att han måste krama alla innan han får gå därifrån - en riktigt skön typ var han:)

Efter idrotten åkte jag och Tobbe in till stan och köpte studentpresent till Ragge. Han fick två t-shirtar från Foot Locker samt ett presentkort där på 1000 kronor. Han blev jätteglad för det. Vi kom till Ragge och Linda vid ungefär fyra-fem, då åt vi och hade riktigt trevligt. Vi åkte hem därifrån ganska tidigt eftersom det tar ett tag att komma hem, men det var riktigt mysigt. Nästa gång måste jag sova över.

Så här mysigt hade vi på matten och samhällskunskapen

Mys mys

Linda och Mikkan var t o m så modiga så de badade, de sa att det var skönt men jag vet inte om jag kan tro på det (jag är värsta badkrukan någonsin):P

Han som Linda fick en ros ifrån och som sedan kramade alla i klassen

Bästa klassen någonsin, ni är bäst!<3

Grattis på studenten Rasmus!

Lilla jag på kvällen

Det är grymt vackert på Ingarö, lite saknar man det men jag trivs grymt bra i sumpan också

Lilla jag igen....

Det var det. Nu ska jag skriva på reflektionsuppgiften i Natur och Friluftsliv, om vandringen. Sen ska jag njuta av solen. Jag får se vad jag hittar på ikväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0