God morgon

God morgon!
Jag sitter nu och äter frukost, filmjölk med k-special och ska snart åka till skolan. Klockan är sju på morgonen och det är redan 14 grader ute, jag tror det blir en varm dag idag så leggingsen fick komma fram.

Idag är det en slapp dag. Vi har natur och friluftsliv, vilket är enda lektionen som vi ska göra något vettigt, vi ska få en reflektionsuppgift om vandringen. Matten är jag helt klar med, jag har redan fått mitt betyg så jag behöver inte göra nåt mer nu, och på samhällskunskapeen ska vi kolla på film.

Klockan halv två så har jag fått tid hos homeopaten - hon ska kolla på min hud och förhoppningsvis ska den bli bra nu.

Det är väl ungefär så dagen ser ut. Ha en bra och solig dag.

PS. Jag har sjuukt ont i nyckelbenen efter vandringen, min ryggsäck på 12 kilo typ vilade på dem under hela vandringen eftersom bandet som ska stödja på höften var lite för stort så det hjälpte typ inget alls.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0