God natt

Det blev inga bilder från grillningen igår tyvärr... Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, jag ska åka halv åtta hemifrån imorgon, och jag måste kliva upp i tid så jag hinner duscha och packa det sista. Jag kommer antagligen inte skriva nåt förrän onsdag kväll nu eftersom vi ska ut i skogen imorgon. Jag tar med mig kameran så förhoppningsvis blir det lite trevliga bilder när jag kommer hem, det såg ut att bli fint väder så det får vi hoppas. Men det får inte bli för varmt bara, då blir det jobbigare att gå och min choklad kommer smälta:(

Nu ska jag sova. God natt och sov gott så hörs vi på onsdag!
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0