God natt

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig men jag tänkte skriva lite här först. Jag har jobbat hela dagen. Söndagar brukar vara väldigt stressiga med mycket folk men idag var det helt dött. Det var så lugnt, jag vet inte var alla tagit vägen, det var väl för fint väder för att någon skulle vilja gå i kista galleria. Men vad vet jag. Man är helt isolerad när man jobbar, man vet aldrig vad det är för väder men när jag åkte hem så var det grymt varmt, och då var klockan ändå halv tio. Det var så skönt, jag ville nästan inte sätta mig på bussen men jag hade för ont i fötterna för att jag skulle orka gå. Även om det inte är mycket folk så blir man helt slut av att stå upp hela dagen.

Till lunch idag åt jag Grilled Chicken Club, det var första gången jag åt den men den rekommenderar jag starkt - den var supergod! Tog även en hamburgare på vägen hem, de är också goda.

När jag kom hem vid tio över tio så kollade jag på USA:s smartaste modell, det är nåt program som går söndagar klockan tio som jag brukar kolla på, typ TV400, det är rätt kul.
Nu ska jag sova. Jag har sovmorgon imorgon men jag är helt slut efter att ha jobbat ett nio-timmars-pass. På onsdag ska jag förresten få jobba på Taco Bar för första gången:)
God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0