Himlen brinner!

Jag kom faktiskt ut på en cykeltur, den var inte så lång men det var skönt att komma ut lite. Bättre en kort stund än inget alls. Det var som tur var ett uppehåll med regnet men senare efter att jag hade kommit in så regnade det igen.

Nu på kvällen har jag kollat lite på rent hus, tills mamma gick, då bytte jag till något program på kanal 7 som handlade om kost, träning och viktminskning - måste säga att jag tycker sånt är mer intressant än städning. Fatta vad tragiskt (rent hus alltså) att utbilda sig flera år för att sedan jobba med städning - visst, man kanske tycker bakterier är intressant men jag tycker det mest är äckligt.

Än har det inte blivit något pluggande men jag ska läsa igenom det nu, jag har hört att om man läser igenom det man ska lära sig innan man somnar så jobbar hjärnan med det under natten och man lär sig fortare, och jag tycker det funkar så varför ändra på ett "vinnande koncept"?

Himlen var så sjukt vacker ikväll förresten, det såg nästan ut som om den brann:



Vackert, eller hur?

God natt!

/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0