Inget jobb idag

Idag skulle jag ha jobbat 13:00-19:30 men det blev inget. Vi typ elva-halv tolv började jag må jätteilla och det har inte släppt helt än. Jag vågar ju inte gå till jobbet om det känns som om jag ska spy, jag jobbar ju med mat. Jag har jätteont i huvudet också. Jag ringde jobbet och jag hoppas arbetsledaren trodde på mig. De borde klara sig i alla fall, det är nog inte så många i gallerian idag eftersom det är fint väder.

Jag hoppas det går över för jag har inte tid att vara sjuk så här i slutet av terminen, jag får inte missa nåt.

Jag har i alla fall pluggat lite idag, läst på till provet i mental träning imorgon. Jag hoppas jag kan det, det är bara ett G-prov så det går nog bra. Nu ska jag bara ta det lugnt och låta dagen gå, hoppas jag mår bättre imorgon. Pusspuss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0