Jag orkar inte

Jag orkar verkligen inte jobba idag och även fast jag inte mår helt hundra så kan jag inte ringa och sjukanmäla mig igen, jag gjorde ju det förra söndagen - jag vill dessutom ha pengarna. Igårkväll ringde det från jobbet och han sa att det var en schema-ändring så jag ska börja 11:45 istället för 13:00. Det lär ju vara endel folk eftersom vädret är så pissigt.

Kvällen igår spenderades såklart hemma. Mamma och pappa höll mig sällskap och vi åt pizza. Det är så tråkigt att vara hemma en lördagskväll men men...

Nu sitter jag och äter frukost, jag ska snart åka till jobbet. Jag borde egentligen behöva plugga idag men jag kommer antagligen inte hinna så mycket så jag får väl stiga upp lite tidigare imorgon istället, jag går ju eftermiddag.
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0