Jag sov middag i en timme

Jag mår fortfarande inte bra. Jag har ont i magen men jag tror att febern har gått ner (jag tror jag hade feber iaf, det kändes som det och jag frös så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Pappa gick lixom runt i t-shirt och kalsonger och jag o halsduk, tjocktröja, fleccefilt och mjukisbyxor - och jag frös ändå).

Jag har i alla fall skrivit lite på psykologin, det känns skönt att ha börjat och kommit igång. Jag får se om det blir något mer skrivet ikväll, jag får väl skriva lite imorgon också, om jag fortsätter må så här så blir det nog en lugn helg för min del. Jag måste bli frisk, jag har verkligen inte tid att vara sjuk så här i slutet av terminen.

Har kollat på So you think you can dance Scandinavia - de är så grymt bra på att dansa! Jag önskar verkligen jag kunde dansa, eller sjunga - men tyvärr suger jag på båda:(
Nu ska jag krypa upp i soffan igen och bli frisk. Huvudvärken har börjat komma:(
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0