Jobb idag

Jag ska snart åka till jobbet, tjugo över elva går bussen. Jag börjar jobba klockan tolv men tänkte komma lite tidigare så jag hinner kolla schemat och så. Eftersom jag jobbar ända till 21:15 så kommer jag inte skriva nåt förrän ikväll, fast å andra sidan hade jag nog inte gjort det i alla fall så det spelar ingen roll.

Imorgon börjar skolan igen efter långhelgen, jag går eftermiddag så jag börjar 12:30 - ska bli skönt med en veckas sovmorgon. Jag kommer antagligen jobba onsdag och söndag, det är de dagarna jag har skrivit upp mig på i alla fall, jag får reda på det idag.

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva. Åt en macka med leverpastej och smörgåsgurka till frukost och drack ett glas bravo-juice. Det blir väl hamburgare till lunch men eftersom jag gör den själv kan jag göra den lite nyttigare, typ fullkornsbröd och mindre majonäs.

Ha en bra dag i solskenet! (Här är det i alla fall soligt och fint, men "bara" 16 grader.)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0