Jobbet gick väl ok som vanligt

Jag har precis kommit hem från jobbet. Det gick väl bra som vanligt. Det var sjukt mycket folk, eftersom det inte är så varmt ute. Ännu jobbigare var att Burger King har skickat ut massa rabbatkuponger - typ om man köper whopper meal får man en whopper på köpet - massa extrajobb för mig och ALLA hade såna här kuponger.

Katti i klassen träffade jag. Helt plötsligt när jag tittar upp så står hon där. Hon visste inte att jag jobbade på Burger King, och hon blev lika överaskad av att se mig som jag var av att se henne. Men hon bor ju förstås inte så långt från Kista galleria...

Jag orkar inte plugga ikväll så det får jag göra imorgon. Jag har ju datakunskapen på mig också eftersom jag inte har nåt att göra där. Nu ska jag ÄTA - jag är jättehungrig.

Vi hörs!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0