Lite bilder från vandringen

Här kommer några bilder från vandringen:

Första rasten dag ett var vid en jättefin sjö

Vi gick igenom ett område i Tyresta nationalpark som brann 1999, det var en enorm brand om det var jättemycket som blev förstört

Lunch dag ett

Vi hade jättemysigt vid brasan

Mina tjejer<3

Paus dag två

Jag upptäckte att jag inte hade en enda bild på mig från vandringen men det är bara för att jag stod bakom kameran hela tiden men det gör verkligen inget, jag kände mig ju inte direkt fräsch efter att ha vandrat flera timmar i stekande sol och inte tvättat mig. Då var det riktigt nice med ett bad när man kom hem:)
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon börjar jag klockan åtta.
God natt och sov gott<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0