Måndag

God morgon!

Efter en god nattsömn är jag uppe. Jag har ätit frukost och sitter nu och skriver på psykologi-hemtentan, det går ganska bra - jag tror den här kan bli bra; eller rättare sagt: den här SKA bli bra för jag ska ha ett MVG men det visste ni väl redan?:)

Nu däremot ska jag gå och duscha. Jag ska träffa Linda vid fridhemsplan vid halv ett. Vi har inget engelska idag eftersom några har nationellt prov, muntlig del, jag och Linda har på fredag. Men vi ska väl käka nåt nu och sen ska vi bli klara med vårt grammatikarbete i engelskan.

Jag skriver nåt mer innan jag går. Nu ska jag duscha.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0