My dear friend Linda

Ska snart (om tjugo minuter) åka mot stan för att träffa Linda. Vi ska kolla lite i affärer, fika och prata ikapp det vi missat. Sen jag flyttade har vi inte träffats lika ofta men nu äntligen ska vi träffas igen. Jag har självklart min nyinköpta kamera med mig, tänkte terrorisera henne lite med den...skämt åsido, men några bilder måste det allt bli:)

Det är ganska fint väder idag. Solen skiner och himlen är blå, men det är inte riktigt lika varmt som det varit tidigare i veckan men det är helt klart godkänt. Tänkte att jag kanske skulle använda ett par pumps jag har, frågan är bara om jag orkar gå i dem hela dagen. Jag får se vad det blir. 

Jag borde skrivit på min APU-uppgift idag som ska skickas in imorgon men jag har börjat med en ny ovana: att skjuta upp allt till sista stunden, så jag får sitta imorgon och skriva det sista. Jag tänker inte lägga ner all min energi på den här uppgiften, det orkar jag inte, jag kommer typ ändå bara få VG i samhällskunskap så det är lugnt. 

Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0