Numbers

Nu ska jag sova och bli frisk. Jag vet inte varför jag mår så här men jag måste jobba på söndag, det var jättalängesen jag jobbade + att det inte är helt fel med lite pengar. Jag är också bjuden på grillning i busviken imorgon men Linda, Mikkan och Ewa + lite annat folk. Jag vill verkligen gå men jag måste känna mig frisk, jag får se...

Har precis kollat på Numbers. Handlade om ett våldtäktsfall. Ush, om det är något jag är rädd för så är det våldtäkter, jag är väldigt känslig om nåt på TV handlar om det eller om det visas bilder. Fy vad hemskt att behöva bära på det hela livet. Känna skam fast att man inte gjort nåt fel. Vara rädd varje gång man går ut genom dörren. Kanske inte kunna ha en normal relation till en kille någonsin igen. Depression. Tänk vad mycket som kan hända. Dessutom behöva bli påmind om det vid en ev. rättegång. Nej, hur kom jag in på det här? Nu måste jag prata om nåt annat.

Våra grannar under oss har fest så jag får se om det blir öronproppar inatt, de är ju inte speciellt diskreta av sig - de skriker och hoar, det ironiska är att de har kommit upp och klagat på att vi låter, men jag vågar inte gå ner och säga nåt men de kan ju leva som de lär. MEN jag har mina kära öronproppar så jag ska nog kunna sova (jag skulle inte överleva utan öronproppar kan jag ju säga, de har räddat mig många gånger).

Innan jag går och lägger mig får det bli en till bild av mina partyskor:


God natt och sov gott<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0