Ny jacka

Träffade Linda vid centralen runt halv ett. Sen gick vi runt i lite affärer och tittade och sen gick vi och fikade på café 60 - det var mysigt. Till lunch åt jag en ost-och skinkpaj med sallad och drack pago.


Jag hittade också en jacka på H&M för halv priset som jag köpte, visserligen en tre-kvartsärm men den går alltid att använda till något:
ny jacka

Jag på stan:
jag på stan
Får jag lägga upp en bild på dig Linda? Du brukar ju vilja godkänna dem;)

Nu ska jag äta lite middag, det blir inte så mycket eftersom det inte var så länge sen jag åt lunch.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja du känner mig...asså.. helst ingen bild från idag, jag såg så sliten ut:P. iaf, tack för att du
frågade! dig kan man lita på:)du kanske kan få lägga upp någon annan bild på mig...om jag får godkänna den först!;)haha. Tack för idag!! pussar

2008-05-01 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0