Ny skolvecka

Jag har faktiskt varit ganska produktiv den här morgonen. Men jag har börjat med en nya ovana: att snooza klockan typ 5-6 gånger, jag orkar bara inte ta mig upp. Jag har i alla fall hunnit duscha och sen har jag suttit med idrottsuppgiften och letat saker vi kan använda. På onsdag ska det nämligen skickas in och på fredag ska vi redovisa det, vi har knappt börjat. Men det får gå som det går. Grejen är ju att vi måste samlas hela gruppen eftersom det är en gruppuppgift och det är inte det lättaste att hitta en tid då alla kan. Vi får se hur det går...

Jag måste börja plugga mental träning också, vi har prov nästa måndag på det. Det tråkiga är att det bara är ett G-prov så det känns inte som om man vill anstränga sig men jag vill i alla fall få G på det men jag vill få minst VG när kursen är slut. Men vi läser ju kursen på tre år så det kommer nog fler tillfällen.

Nu ska jag snart  åka till skolan, börjar halv ett men ska väl köpa nåt att äta innan.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0