Pluggdags

Dagen har gått bra. Första lektionen var datakunskap. Jag sammanställde allt jag gjort på datakunskapen och gjorde framsida, baksida och innehållsförteckning. Sen hade vi lunch, men vi hann inte så mycket eftersom det var lång kö på il piatto så vi köpte våra mackor och åt i skolan. Sen hade vi Natur och Friluftsliv. Vi fortsatte att diskutera i våra grupper lite uppgifter vi fick. Det gick bra men många är så okoncentrerade och pratar om annat så vi kommer ingen vart, det är tur att jag finns och driver på lite. Såklart fick jag ansvaret att skriva in allt på datorn som vi diskuterat, det känns inte som om jag har tid med det men då kan jag i alla fall formulera mig som jag vill och så är jag säker på att det blir gjort i tid.

Sista lektionen var psykologi. Vi gick igenom instuderingsfrågor och pratade lite om hemtentan, och så fick vi sluta en kvart tidigare. Nu har jag precis skrivit klart det vi pratat om i gruppen på datorn och nu ska jag skriva psykologi och samhällskunskap, jag vill typ bli klar med psykologin idag, får se om jag lyckas.

Ne, dags att plugga!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0