Rackarns ont i magen

Dagen har väl varit bra. Jag mötte upp Linda och Lisa vid fridhemsplan imorse, då påminde Linda mig om att första lektionen var Natur och Friluftliv och vi skulle vara ute. Uppgiften gick ut på att utforska naturen på kungsholmen och såklart fick vi ett område långt från skolan så vi var tvugna att gå. Det var skönt att gå lite men det var svinkallt! Jag hade typ ingen känsel i fingrarna när vi kom tillbaka.

Andra lektionen var matte. Vi hade en jättesnäll vikarie. Vi fick en ny uppgift men eftersom vi inte hade någon dator så kunde vi inte börja med den - så vi satt i en timme och gjorde ingenting.

Sista lektionen var samhällskunskap. Först så gick vår lärare igenom en uppgift vi fått (för andra gången, hon gick igenom uppgiften förra lektionen också). Hon är verkligen bra på att prata. Jag tycker hon pratar för mycket och jag brukar bli lite trött på det men det är bara några veckor kvar av kursen och annars är hon en super-lärare.

Jag jobbade lite med min uppsats, jag tänkte fortsätta nu och sen börja med psykologin också. Jag prioriterar nog psykologin idag för vi får jobba med uppsatsen imorgon hela lektionen så då kommer jag hinna långt. Fick förresten tillbaka APU-uppgiften, jag fick VG+ och det är jag väldigt nöjd med - det trodde jag nämligen inte.

För övrigt så har jag sjukt ont i magen, jag vet inte varför, men jag hoppas det går över. Jag känner mig också förkyld, och det är svinkallt ute så jag fryser bara jag tänker på det. Idag är ingen bra dag...

Städerskan är också här, hade helt glömt att hon skulle vara här idag men hon är nog snart klar. Jag är hungrig men jag vill inte stå och laga mat när hon städar, jag vill ju inte vara ivägen.

Nu ska nog städerskan snart in i mitt rum så nu kan jag inte skriva mer för tillfället, jag får skriva mer senare.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0