Redovisningen gick bra

Nu sitter jag i skolan igen. Vi har typ en två timmes lång lunchrast. Vi har ätit på il piatto, jag åt en foccacia, men vi börjar först om en timme - vi har ingen aning om vad vi ska göra så vi får väl sitta och häcka här i skolan framför datorn.

Redovisningen gick bra. Det var helt ok att börja tidigt för nu slipper vi lektionen i eftermiddag så vi slutar redan tio över tre. Då ska jag hem och plugga.

Halv ett har vi samhällskuskap, då kommer vi jobba med uppsatsen typ hela lektionen och sen har vi psykologi.

Nu har jag inget mer att skriva. Skriver mer senare idag.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0