rubrik

Vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik idag...

Idag har jag träffat Nathalie, det var trevligt.

Städerskan har också varit här och skurat, så nu är det jättefint här hemma.

Vädret är sådär idag, de har utlovat regn och jag tror de kan få rätt, tyvärr...

Till lunch åt vi potatissallad och fläskfilé, mums!

Som ni märker har jag inget sammanhängande att skriva, egentligen har jag väl inget alls att skriva. Jag skriver mer senare om jag har något att berätta. Så länge, här har ni två bilder:
svansöt anka
Jag cyklade runt lötsjön här om dagen och kameran fick såklart följa med. Det finns massor utav fina fåglar där och här är två av dem som jag fångade på bild. Visst är ankan söt? Den vilade ena benet så den står bara på ett ben.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja vilken sötis!:)

2008-05-03 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0