Så nöjd

Jag är så nöjd med dagen. Första lektionen var samhällskunskap. Vi pratade lite om ungdomar och alkohol och sen om hur vår APU var. Sen fick vi tillbaka en hemskrivning som jag helt hade glömt bort, den handlade om ekonomi. Jag fick MVG:):) jag blev så glad för det trodde jag verkligen inte. Nu har jag hopp om ett MVG i slutbetyg i samhällskunskap, jag har ju fått det tidigare, och VG+, men jag borde nog få ett MVG- på sista inlämningsuppgiften för att vara säker. Men vi kanske har betygsnack snart. Efter det hade vi psykologi. Vi fick se provet men jag visste redan resultatet på det, MVG-. Men jag blev i alla fall glad över att ha fått 25 av 25 på G-delen, för det visste jag inte.

Sen hade vi coachtid och sista lektionen var Natur och Friluftsliv. Vi gick bara igenom kursen lite och pratade om vad friluftsliv är för oss.

När skolan slutat gick jag och Linda och köpte lite fika så vi skulle klara oss och sen gick vi tillbaka till skolan. Vi åt varsin banan och lite till och så fick vi macka av skolan. Sen satte vi oss med grupparbetet i idrott och hälsa A som ska skickas in imorgon och redovisas på fredag. Det gick riktigt bra. Vi blev nästan helt klara och power point presentationen blev jättesnygg. Vad skulle jag göra utan dig Linda? Vi skötte det bra. Det kom typ två stycken som var intresserade av vårt program på öppet hus så vi satt i datasalen och skrev, så fick lärarna ropa på oss när någon hade frågor om vårt program. Men det var inga svåra frågor och det var bara en frågvis förälder.

Jag fick min JENSEN-tröja också, mitt namn är broderat på den. Tröjan är mörkblå med vit text. Vi fick också höra att vi JENSEN-ambassadörer som varit med på ett visst antal öppet hus ska få åka till Gröna lund den 2 juni och göra fem-kamp. Vi får vara lediga från skolan och skolan betalar det. Det ska bli kul. Vi får då träffa lite folk från andra JENSEN-skolor. Fett nice:)

Nu ska jag göra de sista instuderingfrågorna till provet i mental träning och plugga på lite sen ska jag kolla på klass 9A, det är typ sista programmet idag.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0