Så ska det låta

Jag har fortfarande ont i magen och lite i huvudet också:(:(

Idag hade vi ju fyra lektioner men det kändes ganska meningslöst att vara i skolan idag de tre första lektionerna. På engelskan jobbade vi med ett grammatikarbete som vi typ är klara med nu, det hade vi kunnat göra på måndag. På matten hade Claudia tydligen inte bokat datasalen så vi kunde inte jobba med vårt grupparbete där, vi löste bara uppgifter på tavlan med en vikarie: Daniel. På samhällskunskapen satt vi i datasalen hela lektionen och jobbade med vår uppsats, det hade jag kunnat göra hemma - jag koncentrerar mig bättre hemma. Den enda riktigt vettiga lektionen var Idrotten men då hade vi inte idrott eftersom det var så blött ute utan vi hade Natur och Friluftsliv och vi förberedde för en vandring/övernattning som vi ska ha om två veckor. Vi blev indelade i grupper som vi skulle laga mat i och så. Jag hamnade med Lisa, Diana och Valerya. Det tog ett tag innan vi kom överens om vad vi skulle ha för mat men det blir nog bra. Vi har en bra grupp.

Ikväll har jag pratat med Linda i telefon. Hon hade fått komma hem nu från SÖS, men de hade inte hittat vad det var. Förhoppningsvis får hon svar nästa vecka. Krya på dig gumman!!!<3

Jag har också kollat på så ska det låta, Rongedals, Jill Johnson och Lillbabs var med. Det var rätt kul, jag gillar Jill Johnsons röst. Jag är för trött och har för ont för att orka göra nåt annat för tillfället.
Ha en bra fortsatt kväll.
puss<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0