Samhällskunskap

Jag sitter nu i skolan och har samhällskunskap - datasalen är bokad så jag sitter och skriver på min uppsats men det går ganska segt. Jag har börjat på min analys men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Idag började vi klockan nio - vi hade idrott i rålambshovsparken, det var roligt och vädret var underbart. Sen åt vi sallad på il piatto. Efter denna lektion har vi matte och engelska - muntliga nationella. Och efter det ska jag jobba till kvart över nio, det lär inte vara så mycket folk eftersom det är så härligt väder.
Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats.
Ha en bra dag i solskenet!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0