Scoop

Mamma och jag har precis sett en film som heter Scoop, men som vanligt orkar jag inte dra handlingen, men den var bra - ganska kul:)

Nu sitter jag och kollar på CSI men det är reklam för tillfället.

Jag tror jag är klar med uppsatsen nu, den går att skicka in men jag väntar en stund till ifall jag kommer på nåt, det är ju trots allt sista ansträningen i skolan den här terminen.

Väskan är packad nu, dock inte maten men den tar jag imorgon. Linda sa att hon också hade en stor väska, vi kommer se ut som pumpor men jag är i alla fall inte ensam om att ha stor väska.

Nu börjar snart CSI igen, jag ska ta nåt att fika också.
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0