Skrivandet har gått rätt bra

Jag har faktiskt kommit ganska långt ikväll på både psykologin och samhällskunskapen men nu känner jag att jag har fastnat lite i psykologin - jag måste tänka lite mer innan jag fortsätter skriva. Hittills har jag skrivit två sidor men det är ett maxantal på tre sidor så det gäller att välja ut det viktigaste. Jag har hoppat lite fram och tillbaka mellan de två hemtentorna men det är bra, om jag fastnar på den ena så går det oftast bättre att skriva på den andra.

Imorgon börjar vi halv elva - vi har datorkunskap. Jag trodde jag var helt klar med kursen men tydligen måste vi göra en sammanställning av allt och göra framsida, baksida och innehållsförteckning - men det är lugnt, det fixar jag på morgondagens lektion.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag får se om jag får ner några ord till på uppsatsen eller om jag bara ska läsa lite bloggar och så, det lutar åt det senare.
God natt!





Jag saknar tiden med bebbar i huset, men förhoppningsvis så kan vi få uppleva det igen till årsskiftet när Smilla är redo att paras eller om det blir en ny katt innan dess:) men visst är de UNDERBARA!?
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0