Solen skiner och 20 grader varmt

Jag blir så glad när jag vaknar på morgonen och solen skiner, det är dessutom 20 grader varmt, det blir nog leggings och tunika/klänning idag:) så skönt när man kan börja använda sina sommarkläder.

Idag ser dagen ut så här:
Samhällskunskap
Matte
Psykologi

Jag börjar 12:30 och slutar 17:00. Det är skönt med korta dagar, jag är glad jag valde JENSEN, för till skillnad från cybergymnasiet så har ju vi vanliga lov och normal längd på sommarloven.

Jag har ätit frukost. Nu ska jag göra mig i ordning, ta på lite mascara och hitta några kläder att ta på mig. Sen blir det en promenad till hallonbergen istället för buss. Det är ju faktiskt inte så långt att man inte kan gå dit, speciellt i det fina vädret.
Ha en bra och solig dag!

/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0