Sommar!

Idag var det verkligen sommar-väder! Så härligt!

Det gick inte så bra på utställningen, Smilla var jätterädd så jag tog aldrig upp henne till domaren, jag ville inte stressa henne ännu mer. Men eftersom man inte får gå förrän allt är slut så hade jag några timmar att fördriva. Så jag promenerade i hagaparken, solade lite och fikade, samt fotograferade massa snygga katter. Jag har t o m hunnit skriva på min uppsats idag, det ska ju in imorgon. Men efter den här dagen har jag bestämt mig: Det här var sista utställningen på ett bra tag! Jag har två supersnygga katter men ingen av dem gillar utställningar, jag kommer nog prova igen eftersom Cassi är annorlunda i temperamentet sen hon blev kastrerad men det dröjer.

Jag kommer lägga upp lite bilder senare men nu ska jag snart träffa Iris, Linda och några till (är inte helt säker på vilka än), vi ska nämligen grilla här i ursvik i det underbara vädret. Men bilder från dagen kommer, jag lovar.

Imorgon börjar jag halv ett så jag ska skriva klart min uppsats på morgonen tänkte jag. Ha en bra dag, nu ska jag snart cykla ner till grillplatsen. <3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :) Jag kanske stannar hemma imorgon, vill verkligen komma på vandringen :) <3

2008-05-25 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0