SÖS

Dagen har varit bra. Nationella provet gick väl hyffsat, det blir inget MVG på det men ett VG hoppas jag på i alla fall - det är säkert bara jag som är konstig men jag tycker faktiskt provet var rätt kul (jag vet, värsta mattenörden:P)

Efter provet hade vi typ 40 min rast och sen kollade vi på film (Natur och Friluftsliv) och så hann vi med en kort genomgång på samhällskunskapen. Efter skolan blev den en macka på il piatto. Jag har även hunnit köpa matsäck inför imorgon, vi ska tydligen åka iväg till nackareservatet och ha Natur och Friluftsliv.

Nu ska jag snart iväg och träffa min kära vän Linda. Hon har hamnat på sjukhus stackarn och mår inte alls bra. Jag får se vad jag köper med, något måste hon ju få som uppmuntran.

<3puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0