Sov gott

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag borde egentligen varit i säng för minst en timme sen eftersom jag har matte nationella klockan nio imorgon men det brukar gå bra i alla fall. Jag brukar säga att antingen ska man sova typ tio timmar eller så ska man aldrig gå ner i djupsömnen om man ska vara pigg när man ska gå upp och om jag ska sova nu lär jag inte komma upp ur sängen imorgon, jag får lägga väckarklockan långt ifrån sängen så jag måste upp och inte kan snooza.

Jag kollade i alla fall på klass 9A. Det var så sorgligt när alla skulle säga hej då och farväl, någon tår rann väl ner även på min kind¨, usch vad jag är blödig av mig:P

Jag har gjort klart nästan alla instuderingsfrågor till mentala träningen, det är bara tre som jag inte hittar nåt svar på men jag får väl leta igen, någonstans måste det ju stå.

Är det någon som har någon idé vad min blogg kan heta mer än Hanna förresten. Jag tycker det är så tråkigt att den bara heter Hanna, det ser så tomt ut men jag kommer inte på nåt som är "jag". Jag får tänka lite mera. Nu ska jag sova.
God natt och sov gott<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0