taco bar

Idag fick jag en glad nyhet av chefen: Jag ska få börja stå i Taco Bar också. Jag jobbar ju i kista galleria och där är det samma chef över Burger King, Sandy's och Taco Bar - det ska bli kul med lite omväxling. Det är inte lika stressigt där heller som det är på Burger King. Men imorgon ska jag jobba och då blir det Burger King, klockan 12.00-21.15, ett ganska långt pass men det går nog bra som vanligt.
taco bar
Ikväll har jag varit hemma och tagit det lugnt, det behövs när man jobbar och går i skolan och har massa annat att sköta - man måste slappna av ibland. På kvällen tog jag en cykeltur i motionsspåren vi har här, jag cyklade några kilometer i omväxlande upp-och nedförsbacke, sen kunde jag äta lite godis med gott samvete.

Cykeltur i solskenet, det blev inget regn idag:)

Jag har bland annat kollat på CSI Miami, så ska det låta (jag vet: ganska töntigt) och körslaget. Team Cans och Team Brolle gick till finalen nästa vecka.

Vi har också haft "familjeråd" och planerat Tobbes studentfest och lite resor. Det blir antagligen två resor det här året och förhoppningsvis New York till våren. Vi skulle ha åkt till New York nu till höst men det blev ändrade planer, men jag hoppas verkligen vi kommer iväg till våren - jag vill verkligen åka dit! Mamma och jag kanske åker på en sista minuten under vår semster i augusti, kanske blir Italien eller Grekland (om jag får bestämma) - men som alla vet så kan planer ändras så tiden får utvisa hur det blir med den saken. Den enda jag har planerat för sommaren är jobb och några veckors semester.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon på jobbet.

Jag idag

God natt!

/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0