Taco-kyckling med guacomole

Än så länge har det inte blivit så mycket plugg, tyvärr, men jag kan plugga imorgon - jag måste tänka lite mer vad jag ska skriva om på psykologiuppgiften och så måste jag fråga Maria en sak om samhällskunskapsuppgiften, men jag vill i alla fall få ut lite fakta om kvinnomisshandel som jag ska skriva om på samhällskunskapen så jag kan skriva på morgondagens lektion, efter det att jag har ställt mina frågor.

Något som jag har gjort är att jag har lagat mat, det som står i rubriken, det var nåt recept vi hittat i en tidning, det var gott. Jag har också tagit fram min systemkamera för att fota lite, det var länge sen den används. Förhoppningsvis får ni se lite bilder senare som jag tog.

Nu ska jag göra nåt kul (vet inte vad än men jag känner för att ha lite roligt).
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0