Time for bed

Nu är det snart dags att gå och lägga mig. Huvudet bultar, halsen svider och magen värker men förhoppningsvis vaknar jag upp utan det imorgon så jag kan åka pigg och glad till skolan klockan kvart över sju. Annars får jag se hur helgen blir, men jag har ingen lust att tillbringa helgen inomhus:(

Jag har faktiskt skrivit mer på psykologin, ungefär 1 1/2 sida, och vi får bara skriva 3 så jag måste verkligen välja ut det mest relevanta. Jag har även börjat skriva på samhällskunskapen. Allt blir så mycket enklare bara man har kommit igång.

Imorgon har vi fyra lektioner: Engelska, matte, samhällskunskap och Idrott och Hälsa. Jag och Linda kommer dock inte vara med på hela idrotten för vi ska på ett möte med några från elevrådet. Vi har nämligen gjort om trivselreglerna och vi och några andra elever ska gå runt i alla klasser och berätta om dem. Det måste göras nästa vecka så imorgon ska vi planera det. Halv två börjar idrotten men mötet börjar två så vi kanske missar 45-60 minuter av idrotten men den är 2 timmar så jag tror jag överlever - speciellt om jag mår så här. Men nu ska jag inte beklaga mig mer.
God natt och sov gott<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0