Torsdag

God morgon!
Igår kväll satt jag och kollade på film: 27 dresses - det var bra och rolig, mycket fins klänningar och sånt gillar jag:) jag satt väl uppe till halv ett, sen gick jag och la mig.

Jag gick upp halv tio och satte mig då och skrev på psykologin. Den är i princip klar nu, jag har nämligen skrivit nästan tre sidor nu och mer får jag inte skriva. Det är så skönt att ha den klar:) nu är det bara samhällskunskapen och lite småuppgifter kvar. Sen är det SOMMARLOV! Jag kan inte fatta hur snabbt det här året har gått, nu är det bara två kvar:) Tänk att jag inte kände dessa underbara tjejer för ett år sen, nu känns det som vi har känt varandra hur länge som helst. Allting är verkligen super just nu!

Jag tror att jag tar en promenad till hallonbergen istället för att ta bussen, det är ju rätt fint väder och lite motion har ju aldrig skadat. Jag måste börja träna, jag ska faktiskt köpa gymkort men nu känns det som om jag har jättemycket att göra så jag köper det när sommmarlovet börjar, då kommer jag ha mer tid så jag får en ordentlig start.

Jag har hunnit äta frukost, men nu måste jag tvätta mig och klä på mig. Jag hoppas på att hinna fota lite innan jag sticker, min kära systemkamera är nämligen tillbaka efter att jag lånat ut den en vecka till Nina som älskar att fota men som inte har en systemkamera själv, hon skulle fota en fest till en kompis. MEN det lutar åt att jag skriver lite samhällskunskap istället.
Ha det bra!

/Hanna

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0