Totalt onödig skoldag

Den här dagen har varit väldigt onödig skolmässigt sett. Linda och jag träffades halv ett. Vi köpte nåt att äta på il piatto och sen satte vi oss på en brygga och åt. Sen hade vi en halvtimme att fördriva innan matten började, då satt vi bara och pratade. Sen hade vi matte, Men Claudia var fortfarande inte tillbaka så vi hade någon annan som jobbade på skolan som vikarie. Egentligen skulle vi ha redovisat idag men det var bara en grupp som gjorde det, så vi hade bara 20 min matte. Sista lektionen skulle ha varit datakunskap men Linda och jag frågade Maria om vi fick gå hem och plugga istället så vi slapp den lektionen eftersom vi är klara med kursen. Så det var så onödigt att åka till skolan. Men samtidigt gjorde det inget för sen åkte Linda och jag in till stan. Hon köpte mors-dag-present till sin mamma, ögonkräm och en tröja. Vi köpte båda två ansiktmask på tub. Jag provade en söt skjorttunika men den var lite stor och jag orkade inte prova en mindre så det blev inga kläder för mig idag.

Nu ska jag sätta mig en stund med psykologin. Jag får se om jag orkar skriva på samhällskunskapen också, jag har ju trots allt lektionstid på mig för den (tre lektioner) så jag tror inte jag skriver nåt nu när jag tänker efter.
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0