Två bilder

Kvällen tillbringades framför Monikas mat, Rent hus och Gery's Anatomy. Nu tänkte jag lägga upp några av bilderna jag tog idag. De har egentligen ingen betydelse/mening, det var bara någon idé jag fick när jag skulle fota.

Nalle Puh. Jag tittade i en låda i sängen och hittade mitt favorit-gose-djur som jag hade när jag var mindre. Han var med överallt, har fick t o m egna kläder. Visst är han söt?


Party shoes. Ett par skor som står i min garderob. De blir inte använda så ofta men de blir bra på bild:) Ett par skor och lite presentsnöre så har man en partybild!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon klockan 6. Jag hoppas det blir en ganska lugn dag i skolan, och sen blir det plugg efter skolan när jag kommer hem. Jag tänker inte lämna in de sista hemtentorna förrän jag får MVG på dem.
God natt<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0