Uppackat

Nu har jag packat upp från vandringen, det är skönt att ha det gjort, och jag orkade verkligen inte igår. Men nu är det gjort!

Jag tänkte inte gå och lägga mig riktigt än, tjugo i elva börjar House som jag tänkte se. Det blir så nu när skolan snart är slut och man inte har prov och sånt, då blir det att man stannar uppe länge trots att jag ska upp klockan sex imorgon. Det gör inget om jag är lite trött.

Vad mer ska jag berätta?hmm... jag tror inte jag har nåt mer att berätta nu, jag går och lägger mig efter House tänkte jag så jag kommer inte skriva mer ikväll, men det är väl ändå ingen upp som läser nu.
God natt!
pusspuss<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0