Vandringen

Jag har nu kommit hem från vandringen. Allt gick bra. Vi träffades klockan 08:20 vid centralen och vid typ tio började vi vandra. Vi tog några pauser och kom fram till stugan vid tre-fyra någonting. Vi lagade lunch på stormkök - köttbullar och potatismos, och till middag blev det tortellini. Det var gott. På kvällen satt vi och grillade och hade riktigt skoj - asså jag har en så underbar klass, de är bara så härliga<3

Vid elva så släckte vi elden och vi gick och la oss ganska tidigt för alla var så trötta. Klockan sju blev vi uppkörda och vi åt frukost, städade och packade. Sen gick vi. Vi tog inte så många pauser den här gången för det gick mycket bättre att gå och vi hade en tid att passa. Vi tog lunch, då åt vår grupp gulaschsoppa - det var riktigt gott.

Efter vandringen åt vi glass och kollade på en informationsfilm om Sveriges nationalparker. Kvart i tre tog vi bussen till handen och sedan pendeltåg till sumpan. Vi hade gått sammanlagt ca 1.8 mil - jag är så stolt för att vi klarade det!

Det här var lite kortfattat men nu ska jag duscha eller ta ett bad, får se vad det blir, och ta det lungt. Bilder kommer senare! Vi hörs!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0