Allt går så fort

Tiden går verkligen fort... Det är redan november och alltså bara två månader kvar innan 2009. Lovet har också gått sjukt fort, en dag kvar och sen back to school - lite synd eftersom jag verkligen njutit av detta lov och redan har små planer för nästa - men det är livet. Ibland känns skolan som ett ont måste och ibland är det verkligen roligt. Just nu är skolan ett ont måste när jag upptäckt hur livet kan vara utan att behöva ha prestationsångest. Det har inte blivit något plugg på hela lovet förutom min engelskabok som jag läst men den är bara bra så den läser jag gärna. Imorgon måste jag dock plugga lite, som jag berättade tidigare så har jag lite att göra när det gäller skolväg. Men nu ska jag inte tänka på det. Nu ska jag sova en skön nattsömn och vakna utvilad imorgon - jag är så sjukt trött. Vill sova hela dagen imorgon om jag fick det.

Kom förresten på att jag har bilder från Malmö att visa, här är två stycken jag verkligen gillar, jag älskar siluettbilder - och dessa två symboliserar friheten jag kände i Malmö:





Fotograf: Jag
Modeller: Tina och sedan Timothy

Nu ska jag SOVA!
Puss och god natt

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va härliga bilder! jag vet hur det är, tiden bara försvinner, och under den lilla tid man har känner man press o stress från sig själv och andra. det är hemskt! men då är det så härligt att man har vänner som kan muntra upp en, och ge en mening i livet.. Du är en sådan i mitt liv!! älskar dig<3

2008-11-02 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0