Det går rent ut sagt skitbra

Hej bloggen!
Har varit lite frånvarande de senaste dagarna men jag har haft så mycket annat för mig. Mest plugg. Men skolan (läs:psykologin) går riktigt bra nu. Jag har suttit tre timmar igår och typ tre timmar idag och skrivit på psykologin, men jag tror det kommer bli en grymt bra uppsats! Jag var även på biblioteket idag, så nu har jag lite fler källor. Måste bara skriva på svenskan också så jag blir klar med min essä nån gång. Men jag är ledig på måndag från praktiken eftersom min handledare är det så i värsta fall kan jag skriva då.

Har tyvärr ingen inspiration till att skriva för tillfället, har tusen andra grejer att tänka på, så bloggen får vila lite.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0